ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ:
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε ή να επιστρέψετε το προϊόν που έχετε αγοράσει, έχετε τη δυνατότητα να το κάνετε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας.
Οι αλλαγές/επιστροφές γίνονται δεκτές εφόσον το προϊόν δεν έχει φορεθεί, δεν έχει πλυθεί, και βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, μαζί με την απόδειξη λιανικής.
Η πρώτη αλλαγή ή επιστροφή είναι δωρεάν. Αν επιθυμείτε να προχωρήσετε σε δεύτερη αλλαγή ή επιστροφή, το κόστος ανέρχεται στα 3€ και αφορά τα έξοδα μεταφοράς.
Για να προχωρήσετε στη διαδικασία, θα σας παρακαλούσαμε να επικοινωνήσετε πρώτα μαζί μας. Μόλις συμφωνηθεί η αλλαγή ή επιστροφή, αποστέλλουμε εμείς τον νέο κωδικό που επιλέξατε (σε περίπτωση αλλαγής), και κατά την παραλαβή του, παραδίδετε στον courier το προϊόν που επιστρέφετε – η διαδικασία γίνεται χέρι με χέρι.
Σε περίπτωση αλλαγής με προϊόν μεγαλύτερης αξίας, η διαφορά υπολογίζεται στην αντικαταβολή του νέου δέματος, μαζί με το κόστος της δεύτερης αλλαγής (εφόσον ισχύει).
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ:
Έχετε τη δυνατότητα να επιστρέψετε ένα προϊόν εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.
Για να προχωρήσετε με την επιστροφή, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
-
Συσκευάστε το προϊόν μαζί με:
-
Την απόδειξη αγοράς
-
Τη συμπληρωμένη φόρμα επιστροφής, στην οποία θα αναφέρετε ότι επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων
-
-
Στείλτε το δέμα μέσω ACS Courier, ζητώντας χρέωση παραλήπτη.
Δεν χρειάζεται να πληρώσετε κατά την αποστολή — η χρέωση μεταφορικών θα αφαιρεθεί από το ποσό που θα σας επιστραφεί. -
Μόλις παραλάβουμε το προϊόν, η επιστροφή χρημάτων θα ολοκληρωθεί εντός 10 εργάσιμων ημερών.
Αν έχετε πληρώσει με πιστωτική/χρεωστική κάρτα ή PayPal, το ποσό θα επιστραφεί στον αντίστοιχο λογαριασμό.
ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ:
Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό και η φθορά είναι φυσιολογική,
το προϊόν αποστέλλεται στην MORMOR με την εταιρεία ταχυμεταφορών ACS Courier με χρέωση δίκη μας.
Το προϊόν αντικαθίσταται και επιστρέφεται στον πελάτη.
Για να γίνει αποδεκτό ένα προϊόν ως ελαττωματικό, θα πρέπει η φθορά να μην είναι από κακή χρήση του προϊόντος.
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι η φθορά είναι από κακή χρήση του πελάτη,
τότε επιστρέφεται στον πελάτη το ίδιο προϊόν με έξοδα αποστολής που επιβαρύνουν τον πελάτη.